Notesy ze znakiem firmowym

Notesy reklamowe

Gadżety reklamowe sprawdzają się w bardzo wielu przedsiębiorstwach. Stanowią doskonały upominek dla stałych klientów i są bardzo praktyczne. Dowolny gadżet można dołączyć do większych zakupów. Stanowią one również świetne nagrody gdy firma organizuje konkursy na portalach społecznościowych.

Popularne gadżety reklamowe

Wśród najpopularniejszych gadżetów znaleźć można zazwyczaj długopisy z logo firmy, zawieszki, breloki, kalendarze, piłeczki antystresowe, notesy reklamowe, kubki, koszulki bądź czapki z daszkiem.
Ich niewątpliwą zaletą jest niski koszt produkcji i wszechstronne zastosowanie.

Notesy z nadrukiem sposobem na reklamę?

Notesy z nadrukiem sprawdzą się w każdej sytuacji. W asortymencie znaleźć można notesy w różnych wzorach i rozmiarach. Najczęściej spotkać można notesy szyte lub na specjalnej sprężynie, która umożliwia łatwe wyrywanie kartek z zeszytu.

Notesy reklamowe – gdzie kupić?

Notesy z logo można zamówić w pobliskiej agencji reklamowej oraz w wielu drukarniach internetowych. Ceny mieszczą się w przedziale od kilku do kilkudziesięciu złotych za sztukę w zależności od wybranego modelu i wielkości logo.Zazwyczaj korzystniejszą ofertę i większy wybór modeli posiadają znane i renomowane drukarnie internetowe. Zamówienie jest realizowane w ciągu kilku dni roboczych i dostarczane do klienta za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej.

Pozostałe akcesoria reklamowe

Oprócz notesów warto zainwestować również w ulotki, plakaty i firmowe wizytówki. Tego typu produkty pozwalają trafiać do szerszego grona odbiorców w krótkim czasie.

Warto zadbać również o odpowiednią reklamę zewnętrzną dla swojej firmy. Podświetlane kasetony i litery świetlne sprawiają, że siedziba firmy jest doskonale widoczna nawet z większej odległości.

Świetnie sprawdzają się również tradycyjne bannery i bilbordy, które przedstawiają zakres usług firmy i skutecznie zachęcają do skorzystania z atrakcyjnej oferty.
Zespół agencji najczęściej przygotowuje wstępny projekt zamówienia i przesyła go do klienta w celu akceptacji. Gdy zleceniodawca zaakceptuje otrzymaną propozycję rozpoczyna się etap produkcji materiałów reklamowych.